Urząd Miejski Sulechów
Strona podmiotowa BIP
Strona podmiotowa BIP
Szukaj
:
Szukaj
Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
» Informacje
Informacje
Struktura urzędu
Zamówienia publiczne
Oświadczenia kierowników jedn. org. gminy o działalności gospodarczej i zatrudnieniu osób bliskich
Oświadczenia majatkowe kierowników jednostek organizacyjnych gminy
Oświadczenia majatkowe pracowników UM
Oświadczenia majątkowe radnych
Oświadczenia pracowników UM o działalności gospodarczej i zatrudnieniu osób bliskich
Oświadczenia radnych o działalności gospodarczej osób bliskich
Projekty uchwał Rady Miejskiej kadencji 2002-2006
Projekty uchwał Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Projekty uchwał Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Projekty uchwał Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Projekty uchwał Rady Miejskiej kadencji 2018-2023
Rejestr aktów prawa miejscowego
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 1990-1994
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 1994-1998
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 1998-2002
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 2002-2006
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 2006-2010
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 2010-2014
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 2014-2018
Uchwały Rady Miejskiej kadencji 2018-2023
Zarządzenia burmistrza
Zarządzenia kierownika urzędu
Oświadczenia majątkowe osób wydających decyzje administracyjne w imieniu burmistrza
Rejestr działalności regulowanej odbierania odpadów komunalnych
Rejestr interpelacji radnych
Rejestr ogłoszeń i pism wywieszanych na tablicy ogłoszeń Wydziału Finansowego
Rejestr petycji
Rejestr porozumień
Gmina Sulechów
66-100 Sulechów ul. Plac Ratuszowy 6
Telefon:
68-385-11-00
Faks:
68-385-46-86
E-Mail:
um@sulechow.pl
WWW:
http://www.sulechow.pl
Skrytka ePUAP:
/Gmina_Sulechow/skrytka
http://www.bip.sulechow.pl
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
DMS
DDEG
52° 05' 6.82"N, 15° 37' 33.0"E
52,085228, 15,62583399999994
Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek 7:15 - 17:00
Wtorek 7:15 - 15:15
Środa 7:15 - 15:15
Czwartek 7:15 - 15:15
Piątek 7:15 - 13:30
Dział
Informacje
pozwala uzyskać dostęp do dodatkowych, bogatych danych na temat funkcjonowania naszej jednostki.
W temacie
"Struktura urzędu"
publikujemy dane na temat funkcjonujących komórek organizacyjnych (wydziałów, referatów) oraz na temat osób odpowiedzialnych za realizację zadań urzędu. Tutaj znajdziesz szczegółowe dane adresowe, numery telefonów, godziny urzędowania, adresy poczty elektronicznej oraz inne informacje pomocne w szybkim załatwieniu sprawy w naszym urzędzie. Zarówno poprzez kontakt tradycyjny - osobisty, jak i elektroniczny, który przyspiesza i ułatwia działania obywatela i urzędu.
W temacie
"Zamówienia publiczne"
można uzyskać dostęp do wygodnej przeglądarki i wyszukiwarki zamówień ogłaszanych przez nasz urząd. Można tutaj uzyskać informacje o planowanych i trwających właśnie przetargach, a także na temat zamówień już rozstrzygniętych.
Zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, publikujemy również informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw oraz umożliwiamy śledzenie przez Internet stanu załatwienia danej sprawy.Publikujemy także aktualne rejestry aktów prawa lokalnego oraz inne prowadzone w urzędzie rejestry publiczne i ewidencje.
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Bezpośredni adres tej strony
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij