Urząd Miejski Sulechów
Strona podmiotowa BIP
Strona podmiotowa BIP
Szukaj
:
Szukaj
Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
»
Katalog usług
»
Gmina Sulechów
»
Zdrowie i sprawy społeczne
» Wydanie Karty Seniora
Katalog usług
Budownictwo, architektura, urbanistyka
Dowody osobiste, meldunki, wybory
Działalność gospodarcza
Geodezja, kartografia
Gospodarka komunalna
Komunikacja, drogownictwo i transport
Kultura, sport, turystyka, oświata
Nieruchomości, lokale mieszkalne i użytkowe
Ochrona środowiska
Podatki i opłaty
Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo, rybołówstwo
Sprawy obywatelskie
Sprawy wojskowe
Urodzenia, małżeństwa, zgony
Zdrowie i sprawy społeczne
Usługi techniczne
Inne
Gmina Sulechów
66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
Telefon:
68-385-11-00
Faks:
68-385-46-86
E-Mail:
um@sulechow.pl
WWW:
http://www.sulechow.pl
Skrytka ePUAP:
/Gmina_Sulechow/skrytka
http://www.bip.sulechow.pl
Pokaż na mapie
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
DMS
DDEG
52° 05' 6.82"N, 15° 37' 33.0"E
52,085228, 15,62583399999994
Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek 7:15 - 16:00
Wtorek 7:15 - 15:15
Środa 7:15 - 15:15
Czwartek 7:15 - 15:15
Piątek 7:15 - 14:30
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
W związku z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848) uruchomiony został nowy serwis PeUP dostępny pod adresem:
https://peup.finn.pl/gmsulechow/>.
Karta usługi
Wydanie Karty Seniora
Ogólny opis
Karta jest imienna, wydana bezterminowo oraz posiada unikalny numer.
Karta wystawiana jest na osobę która ukończyła 60 lat.
W przypadku utraty lub uszkodzenia Karty, właściciel karty zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu do organu właściwego do prowadzenia sprawy.
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku.
Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis).
Sposób dostarczania dokumentów
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Dokumenty do wglądu okazuje się urzędnikowi prowadzącemu sprawę przy składaniu wniosku. Dokumenty przesłane do wglądu pocztą tradycyjną - po dokonaniu czynności urzędowych - zostaną odesłane na wskazany adres.
W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Wnioskodawca zostanie pisemnie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym. Szczegółowe informacje zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Dostępny formularz możesz wykorzystać również w przypadku wybrania tradycyjnego sposobu załatwiania sprawy - wykonaj logowanie, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i złóż bezpośrednio w urzędzie lub wyślij pocztą tradycyjną.
Szczegółowe informacje na temat logowania zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Opłaty
Wniosek jest wolny od opłat.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany jest w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
Osobiście w siedzibie urzędu.
Poprzez pocztę tradycyjną.
O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Podstawowe informacje na temat stanu załatwianej sprawy można otrzymać poprzez naciśnięcie - po podaniu sygnatury (znaku) sprawy - przycisku "Sprawdź stan sprawy", znajdującego się w nagłówku karty. Opcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
Informacje można uzyskać również telefonicznie.
Tryb odwoławczy
[Więcej ...]
Tryb odwoławczy nie występuje.
Skargi i wnioski
[Więcej ...]
Skargi i wnioski związane z pracą urzędu można składać na jeden z poniższych sposobów:
Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego
Skarga
lub
Wniosek
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Pisemnie pocztą tradycyjną.
Pisemnie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Ustnie do protokołu bezpośrednio u wyznaczonego pracownika urzędu.
Skargi i wnioski są wolne od opłat.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998 r.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Data i czas wytworzenia informacji:
2016-01-22 09:04:09
Informacja wprowadzona przez:
Adam Kmiecik
Data i czas udostępnienia informacji:
2019-10-18 13:30:38
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij