Urząd Miejski Sulechów
Strona podmiotowa BIP
Strona podmiotowa BIP
Szukaj
:
Szukaj
Pomoc
Proszę czekać ...
Logowanie
Katalog usług
Informacje
PeUP
»
Katalog usług
»
Gmina Sulechów
»
Kultura, sport, turystyka, oświata
»
Turystyka
» Zgłaszanie zmian do ewidencji pól biwakowych
Katalog usług
Budownictwo, architektura, urbanistyka
Dowody osobiste, meldunki, wybory
Działalność gospodarcza
Geodezja, kartografia
Nieruchomości, lokale mieszkalne i użytkowe
Gospodarka komunalna
Komunikacja, drogownictwo i transport
Kultura, sport, turystyka, oświata
Ochrona środowiska
Podatki i opłaty
Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo, rybołówstwo
Sprawy obywatelskie
Sprawy wojskowe
Urodzenia, małżeństwa, zgony
Zdrowie i sprawy społeczne
Usługi techniczne
Inne
Gmina Sulechów
66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
Telefon:
68-385-11-00
Faks:
68-385-46-86
E-Mail:
um@sulechow.pl
WWW:
http://www.sulechow.pl
Skrytka ePUAP:
/Gmina_Sulechow/skrytka
http://www.bip.sulechow.pl
Pokaż na mapie
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
DMS
DDEG
52° 05' 6.82"N, 15° 37' 33.0"E
52,085228, 15,62583399999994
Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek 7:15 - 16:00
Wtorek 7:15 - 15:15
Środa 7:15 - 15:15
Czwartek 7:15 - 15:15
Piątek 7:15 - 14:30
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
W związku z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848) uruchomiony został nowy serwis PeUP dostępny pod adresem:
https://peup.finn.pl/gmsulechow/>.
Karta usługi
Zgłaszanie zmian do ewidencji pól biwakowych
Ogólny opis
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie zgłasza do ewidencji informacje o:
Zaprzestaniu świadczenia usług hotelarskich.
Uzyskaniu decyzji o zaszeregowaniu obiektu wpisanego do ewidencji prowadzonej przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) do rodzaju i nadaniu kategorii podlegającym wpisaniu do ewidencji prowadzonej przez marszałka województwa.
Zmianie działalności sezonowej na stałą lub stałej na sezonową.
Zmianie liczby miejsc noclegowych.
Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie informuje organ prowadzący ewidencję o zdarzeniach powodujących przejściowo wstrzymanie lub istotne ograniczenie zakresu świadczonych usług. Informacji tych nie uważa się za zgłoszenie, o którym mowa w pkt.1.
Organ prowadzący ewidencję dokonuje z urzędu wykreślenia obiektu z ewidencji, m.in. gdy:
Przedsiębiorca zaprzestał na okres dłuższy niż 1 rok świadczenia usług hotelarskich.
Przedsiębiorcą świadczącym usługi hotelarskie w obiekcie była jednostka organizacyjna, która uległa likwidacji.
Przedsiębiorca zmarł, a jego następcy prawni nie zgłosili zamiaru świadczenia usług hotelarskich w obiekcie.
Obiekt przestał spełniać wymagania sanitarne lub przeciwpożarowe lub inne, określone odrębnymi przepisami.
Przedsiębiorca uzyskał decyzję o zaszeregowaniu obiektu wpisanego do ewidencji prowadzonej przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) do rodzaju i nadaniu kategorii podlegającym wpisaniu do ewidencji prowadzonej przez marszałka województwa.
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz zgłoszenia.
Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii. Kopia musi być potwierdzona np. notarialnie (
Nie może to być ksero
).
Sposób dostarczania dokumentów
Formularz elektroniczny zgłoszenia jest dostępny w dolnej części ekranu, po wybraniu urzędu właściwego do załatwienia sprawy.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
W przypadku braków formalnych w dostarczonych dokumentach Zgłaszający zostanie pisemnie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Dostępny formularz możesz wykorzystać również w przypadku wybrania tradycyjnego sposobu załatwiania sprawy - wykonaj logowanie, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i złóż bezpośrednio w urzędzie lub wyślij pocztą tradycyjną.
Opłaty
Postępowanie nie podlega opłatom.
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopię: 17 PLN.
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Opłatę w wymaganej wysokości należy wpłacić na konto właściwego urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania pełnomocnictwa.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Niezwłocznie, w terminie do 7 dni od złożenia zgłoszenia dokonywana jest stosowna zmiana w ewidencji, o czym Zgłaszający jest informowany pismem.
W przypadku konieczności wykreślenia obiektu hotelarskiego z ewidencji, w terminie do 1 miesiąca od otrzymania zgłoszenia wydawana jest decyzja o wykreśleniu obiektu z ewidencji.
Dokument może być odebrany przez Zgłaszającego:
Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Poprzez pocztę tradycyjną.
Bezpośrednio w siedzibie urzędu.
O formie odbioru decyduje Zgłaszający w formularzu zgłoszenia.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Podstawowe informacje na temat stanu załatwianej sprawy można otrzymać poprzez naciśnięcie - po podaniu sygnatury (znaku) sprawy - przycisku "Sprawdź stan sprawy", znajdującego się w nagłówku karty. Opcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.
Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
Informacje można uzyskać również telefonicznie.
Tryb odwoławczy
[Więcej ...]
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji. Odwołanie należy złożyć na jeden z poniższych sposobów:
Przy pomocy formularza elektronicznego
Odwołanie
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP, opatrując dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Bezpośrednio w siedzibie urzędu w godzinach jego pracy.
O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.
Skargi i wnioski
[Więcej ...]
Skargi i wnioski związane z pracą urzędu można składać na jeden z poniższych sposobów:
Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego
Skarga
lub
Wniosek
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Pisemnie pocztą tradycyjną.
Pisemnie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Ustnie do protokołu bezpośrednio u wyznaczonego pracownika urzędu.
Skargi i wnioski są wolne od opłat.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych.
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Informacja wytworzona przez:
Beata Kozłowska
Data i czas wytworzenia informacji:
2008-08-19 17:45:18
Informacja wprowadzona przez:
Dariusz Koryciński
Data i czas udostępnienia informacji:
2022-02-06 23:58:09
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij